خرید باغ ویلا در رضی آباد شهریار

1402-05-20
0 دیدگاه

خرید باغ ویلا در رضی آباد شهریار

دراین مقاله به شما کمک می کنیم تا منطقه رضی آباد شهریار را به خوبی بشناسید و با باغ ها، باغ ویلاها و باغچه ها در منطقه رضی آباد شهریار آشنا شوید. هرآنچه که بایستی باید بدانید تا بتوانید بهترین خرید باغ ویلا در رضی آبادشهریار را انجام دهید در اختیار شما قرار می دهیم. سایت املاک سلطانی در کنار شماست تا بهترین مناطق را با نازل ترین قیمت ها به شما معرفی کند. جهت خرید ویلا در رضی آباد شهریار و استعلام قیمت ویلا با ما تماس بگیرید.

رضی آباد شهریار کجاست؟

رضی‌آباد شهریار، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شهریار در غرب استان تهران است. این منطقه به دو روستای رضی آبادپایین و روستای رضی آبادبالا تقسیم بندی می شود. 

فاصله ای نیم ساعته با میدان آزادی موجب شده تا این منطقه بسیار مورد توجه باشد. از طرفی با دور بودن از منطقه آلودگی هوای تهران منطقه خوش آب هوایی برای کسانی که به سلامتی خود و خانواده اهمیت می دهند می باشد. 

روستای رضی آباد شهریار از مناطق سرسبز با آب و هوای مطبوع می باشد. در این روستا باغ های زیادی وجود دارد و همین امر موجب شده تا هوای بسیار خوبی داشته باشد. این منطقه دارای باغ ها، باغ ویلاها و باغچه های بسیار خوبی می باشد. می توانید با خرید باغ ویلا در رضی آباد شهریار، تعطیلات خود را در آن سپری کنید.

خرید باغ ویلا در رضی آباد شهریار

از مزیت های زمین های  باغی در رضی آباد، سند شش دانگ است که موجب جذب خریداران می شود. ویلاهای زیادی در روستای رضی آباد ساخته شده و درحال ساخت است که هم از نوع ویلاهای لوکس و ویلاهای معمولی با امکانات زیادی می باشد. 

می توانید در رضی آباد هم ویلا آماده بخرید و هم باغ بخرید و در آن ویلا را با سلیقه خود بسازید. بیشتر ویلاهای روستای رضی آباد، دارای استخر می باشد. روستای رضی آباد از مناطق پر آب شهریار می باشد و آب آن از طریق چاه های کشاورزی تامین می گردد.

خرید باغ ویلا در رضی آباد شهریار
خرید باغ ویلا در رضی آباد شهریار

از معروف ترین خیابان های رضی آباد که تماما باغ ویلای شیک و لوکس ساخته شده، خیابان جاده باغی(راشبر) است که قیمت های باغ ویلاها دراین مناطق بالای چند میلیارد می باشد. به سبب همین امر، دفتر املاک سلطانی با علم بر این موضوع، قوی ترین فایلینگ را در منطقه ی رضی آباد دارا بوده تا بتواند بهترین و اقتصادی ترین راهنمایی را دراین زمینه انجام دهد.

خرید باغ در رضی آباد شهریار

باغ هایی با درختان میوه در رضی آباد بسیار موجب توجه است. خرید باغ در رضی آباد شهریار یک از بهترین گزینه ها در منطقه شهریار می باشد. داشتن درختان با محصولات با کیفیت و درختان قدیمی برای شما بهترین پیشنهاد می باشد.

خرید باغچه در رضی آباد شهریار

شما با داشتن مقداری حیاط هم می توانید یک باغچه کوچک و زیبا درست کنید و با کاشت محصولات کشاورزی گوشه ای از طبیعت را در نزدیکی خود داشته باشید.

آخرین باغ ویلاها در رضی آباد شهریار

ارسال دیدگاه