مهمترین مهارت های مشاورین املاک

1402-05-22
0 دیدگاه

مهمترین مهارت های مشاورین املاک را از املاک سلطانی بخواهید. مشاوران ما در سایت مسکن سلطانی با دوره های آموزشی لازم در زمینه خرید و فروش باغ و باغ ویلا در خدمت شما عزیزان جهت خرید و فروش در کوتاه ترین زمان ممکن با تضمین یک معامله ی برد برد می باشند.

مهارت های خرید باغ ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار نیاز به مهارت هایی دارد که باید به آن ها دقت کرد:
مشاوران ما در سایت مسکن سلطانی با دوره های آموزشی لازم در زمینه خرید و فروش باغ و باغ ویلا در خدمت شما عزیزان جهت خرید و فروش در کوتاه ترین زمان ممکن با تضمین یک معامله ی برد برد می باشند.
در این زمینه نیاز دانستیم شرح مفصلی از تجربیات چندین ساله خود را در خصوص خرید و فروش باغ ویلا در شهریار به شما ارائه دهیم:

موقعیت و دسترسی باغ ویلا 

اولین موردی که در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار مورد توجه واقع است موقعیت و دسترسی باغ ویلا می باشد. زیرا موقعیت و مسیر باغ ویلا در استفاده و رفت و آمد شما تاثیر مستقیم دارد.
این موضوع را می توان با کسانی که در شمال ایران یا کردان باغ ویلا خریداری نموده اند نیز مورد بررسی و پرسش قرار داد لذا با توجه به وجود ترافیک و طولانی بودن مسیر استفاده از باغ ویلا محدود می شود پس می توان گفت یکی از مهمترین نکاتی که در خرید باغ ویلا باید مورد اهمیت قرار بگیرد دسترسی آسان و بدون ترافیک اللخصوص در روزهای تعطیل و آخر هفته می باشد. شهرستان شهریار با توجه به دسترسی آسان و مسافت 30 دقیقه ای به شهر تهران بهترین گزینه جهت خرید باغ ویلا می باشد.

سند ملک

مورد بعدی که در خرید و فروش باغ ویلا حائز اهمیت است سند ملک می باشد. در واقع یکی دیگر از مهمترین گرینه ها  قبل از خرید باغ ویلا بحث معتبر بودن سند آن است که مشاوران ما در سایت مسکن سلطانی با توجه به آموزش ها و دوره های لازمه و با به کار گیری از خبره ترین وکلا در این زمینه اطمینان کافی را به شما می دهند که معامله ی خود را بدون هیچ گونه استرسی انجام دهید.
از جمله سند ها ی مختلف که می توان نام برد:
1: سند 6 دانگ شاهنشاهی
2: سند های ماده 147 و 148
3: سند های بنیادی
4: قولنامه ای
5: قولنامه هیئتی و …

بررسی همه موارد ملک

آخرین مورد در زمینه خرید ویلا که اهمیت بسیار مهمی دارد اطمینان از عدم وجود ملک های صنعتی و گاوداری و مشاغل دارای بوی بد در اطراف ملک مورد نظر می باشد.
اولین مورد در حیطه کاری مشاوران املاک سلطانی در انجام خرید و فروش صداقت می باشد که مطمئن باشید همکاران ما قبل از معرفی باغ ویلا در صورت وجود این گونه ملک ها در اطراف باغ ویلا به شما عزیزان اطلاع خواهند داد.

ارسال دیدگاه